• ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΛΒΕΤΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ

    Χαρούμενοι, γεμάτοι εικόνες κι εμπειρίες επέστρεψαν οι μαθητές μας, της Β’ και Γ’ Λυκείου, από το τριήμερο ταξίδι τους σε Ελβετία – Γαλλία.  Ξενάγηση στο Ευρωπαϊκό Εργαστήριο Σωματιδιακής Φυσικής - CERN από Έλληνες επιστήμονες, επίσκεψη στο Μέγαρο των Ηνωμένων Εθνών, στο Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων στη Λοζάνη, βόλτες στην ελβετική και στη γαλλική ύπαιθρο συνέθεσαν το παζλ αυτού του επιστημονικού – πολιτιστικού ταξιδιού.

    READMORE

  • BEST DELEGATE AWARD ΣΤΟ 2o ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ - ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ (ATSMUN)

    Ομάδα μαθητών μας συμμετείχε στο ATSMUN με θέμα «Global Intergration or Separatistic Discrimination?» («Παγκόσμια Ενσωμάτωση ή Διαφορετικότητα που διχάζει;») που διοργάνωσαν τα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών 27-28-29-30 Απριλίου 2017.

    READMORE

ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ - ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Η πρωινή μορφωτική εξόρμηση της Α΄ Λυκείου εμπεριείχε αυτή τη φορά κάτι το ξεχωριστό αφού οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν και να περιηγηθούν στους χώρους του νεόδμητου κτηρίου που ήδη αποτελεί ένα αρχιτεκτονικό αλλά και πολιτιστικό κόσμημα για την πόλη μας.


Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος φιλοξενεί ανάμεσα στα άλλα τη Βιβλιοθήκη και τη νέα Λυρική Σκηνή, χώρους τους οποίους είχαμε τη δυνατότητα να θαυμάσουμε αναμένοντας την έναρξη των δραστηριοτήτων και των εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα μέσα στους επόμενους μήνες. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει και στον φροντισμένο περιβάλλοντα χώρο με το κανάλι να δεσπόζει και να δένει αρμονικά το γήινο με το υδάτινο στοιχείο αλλά και το Φάρο, το ανώτατο σημείο συνάντησης των επισκεπτών, που προσφέρει υπέροχη, πανοραμική θέα εποπτεύοντας θαρρείς το Φάληρο και τον Πειραιά.
Άφησα για το τέλος, το εκπαιδευτικό-ψυχαγωγικό πρόγραμμα που είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε και το οποίο στηριζόταν στα ηχοτοπία που εμείς οι ίδιοι, παιδιά κι ενήλικοι, μπορούμε να δημιουργήσουμε μέσα από μια ποικιλία ήχων, φυσικών και τεχνητών, που αντικατοπτρίζουν τα συναισθήματα αλλά και τα όνειρά μας.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε την αυτενέργεια των μαθητών/τριών, την ενημέρωσή τους σχετικά με τη σύγχρονη μορφή της ατονικής μουσικής αλλά και τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης σύνθεσης μέσα από διαφορετικούς ήχους-θορύβους υπό την καθοδήγηση των μουσειοπαιδαγωγών που είχαν και την επιμέλεια του προγράμματος.

Μάνος Μοναστηριώτης
Φιλόλογος