Βιωματικές Γυμνασίου2022-03-24T13:35:03+03:00

Βιωματικές Δραστηριότητες

2205, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (2015-2016)- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος των βιωματικών δράσεων μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα μας αλλά και να τα ελέγχουμε όταν αυτό είναι απαραίτητο. Μάθαμε επίσης τρόπους να αποφεύγουμε τις συγκρούσεις βάζοντας τον εαυτό μας στη θέση του άλλου.

1805, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Κατά τη διάρκεια αυτής στης σχολικής χρονιάς, ασχοληθήκαμε με το θέμα "Επικοινωνώ, είμαι ο εαυτός μου". Τα θέματα τα οποία θίξαμε ήταν η επικοινωνία με τον εαυτό μας και τους συνανθρώπους μας. Στην αρχή της χρονιάς αυτοπαρουσιαστήκαμε στους συμμαθητές μας και οι γραμματείς κατέγραψαν τα πιο σημαντικά. Φτιάξαμε ένα πινακάκι για τον καθένα από εμάς και μας ζωγραφίσαμε τους συμμαθητές μας όπως τους βλέπουμε εμείς.

1805, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(2015-2016) – ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στή φετινή βιωματική δράση με τίτλο «Μουσική και διαφορετικότητα» μελετήσαμε και μάθαμε πολλά για τις κουλτούρες και τις παραδόσεις καθώς και για την τοπική μουσική αρκετών ηπείρων και χωρών. Περισσότερο μελετήσαμε για την Αφρική και μάθαμε αρκετά για αυτήν. Αρχικά μάθαμε πως η Αφρική είναι η γενέτειρα του κόσμου και πως ο πολιτισμός της είναι πλούσιος στην ιστορία αλλά και στον συμβολισμό.

1605, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2015-2016 – ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Στα πλαίσια του μαθήματος των βιωματικών δράσεων οι μαθητές και οι μαθήτριες της γ’ γυμνασίου με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Μαραθεύτη Μ. μελέτησαν την αρχαία ιστορία του Πειραιά. Ως στόχοι ετέθησαν η ομαδική εργασία, η μελέτη της ιστορίας της πόλης του Πειραιά, η συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από επιλεγμένη βιβλιογραφία, ο παραλληλισμός των δραστηριοτήτων του παρελθόντος και του παρόντος και η συνειδητοποίηση της αξίας των αρχαίων μνημείων.

605, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2015-2016 – ΑΕΙΦΟΡΙΑ

Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων της γ’ γυμνασίου, ασχοληθήκαμε με το πρωτότυπο και καινούργιο για εμάς θέμα της αειφορίας γενικά και του αειφόρου σχολείου ειδικότερα. Στόχο της βιωματικής δράσης θέσαμε την γνωριμία καταρχάς με τον ευρύ όρο της αειφορίας αλλά συμπληρωματικά και με τη βιωματικότερη προσέγγιση του όρου μέσα στο σχολικό μας περιβάλλον και τις καθημερινές μας συνήθειες.

2103, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Οι μαθητές της β γυμνασίου στα πλαίσια της βιωματικής τους δράσης, έκαναν γύρισμα με προδιαγραφές κανονικού κινηματογραφικού συνεργείου. Υπό την καθοδήγηση του κινηματογραφιστή Αλέξανδρου Βασταρδή, έκαναν κατανομή αρμοδιοτήτων, στελέχωσαν το συνεργείο τους, έγραψαν σενάριο, το χώρισαν σε σκηνές, έγραψαν διαλόγους, εικονογράφησαν κάθε σκηνή (story board), έκαναν τα γυρίσματα, το μακιγιάζ, το μοντάζ, τους τίτλους, τη μουσική. Επισκέφτηκαν τηλεοπτικό στούντιο και γύρισαν σε green box τη σκηνή με τα ειδικά εφέ.

Go to Top