Εκπαιδευτικά Ταξίδια
Εκπαιδευτική Ανταλλαγή – Πρόγραμμα Αδελφοποίησης με το Collège d’Alzon
Από τις 16 έως τις 21 Οκτωβρίου 2025 δεκαοκτώ Βέλγοι μαθητές και μαθήτριες Γ΄ Λυκείου ήρθαν στην Ελλάδα και φιλοξενήθηκαν από ισάριθμες οικογένειες μαθητών της Ελληνογαλλικής Σχολής Jeanne d’Arc. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος αδελφοποίησης με το σχολείο Collège d'Alzon της βελγικής πόλης Bure. Με το συγκεκριμένο σχολείο η Ελληνογαλλική Σχολή συνεργάζεται από το 2022 και έχει ήδη πραγματοποιήσει τέσσερις ανταλλαγές με μεγάλη επιτυχία.
Εκπαιδευτικό ταξίδι στο Παρίσι – Ιούλιος 2025
Από τις 6 έως τις 13 Ιουλίου 2025, μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου της Σχολής μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό ταξίδι στο Παρίσι, στο πλαίσιο δράσεων εξωστρέφειας και γλωσσικής καλλιέργειας.
2ο μέρος της αδελφοποίησης μας με το σχολείο Collège d’Alzon
Το δεύτερο μέρος της αδελφοποίησής μας με το σχολείο Collège d’Alzon ολοκληρώθηκε με το εκπαιδευτικό μας ταξίδι στο Βέλγιο, στο πανέμορφο χωριό Bure, χαρίζοντας στους μαθητές μας μοναδικές στιγμές γεμάτες χαρά, γέλιο και γνώσεις!
Εκπαιδευτική Ανταλλαγή – Πρόγραμμα Αδελφοποίησης με το Collège d’Alzon
Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή, το Λύκειο της Σχολής μας φιλοξένησε από τις 17-22 Οκτωβρίου 2024, 12 μαθήτριες και μαθητές και 2 εκπαιδευτικούς του βελγικού σχολείου «Collège d’Alzon» της πόλης Bure, στο πλαίσιο μιας εξαιρετικά επιτυχημένης αδελφοποίησης που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022 [...]
Εκπαιδευτικό ταξίδι στο CAVILAM- Alliance française Ιούλιος 2023
Από τις 2 έως τις 8 Ιουλίου 2023, το Γαλλικό Τμήμα των Σχολών SJA διοργάνωσε εκπαιδευτικό ταξίδι για τους μαθητές των σχολείων Jeanne d’Arc & Saint Joseph, στην πόλη Vichy (Βισύ) της Γαλλίας, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στην επαρχία της Auvergne (Ωβέρνη)[...]
Melun voyage
Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Προγράμματος «Melun, Ville d’Europe», που στόχο έχει την καλλιέργεια της ευρωπαϊκής συνείδησης, μια ομάδα μαθητών της Στ΄ Δημοτικού ταξίδεψε στη Γαλλία προκειμένου να πάρει μέρος στην «Ευρωπαϊκή εβδομάδα». [...]





