Βιωματικές Γυμνασίου2022-03-24T13:35:03+03:00

Βιωματικές Δραστηριότητες

206, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

Στόχος της Βιωματικής μας Δράσης του ΣΕΠ ήταν να δοθεί η ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να έρθουν σε επαφή με τον θεσμό του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές ασχολήθηκαν με τις βασικές λειτουργίες του θεσμού όπως η πληροφόρηση, η αυτογνωσία-αυτοαντίληψη, η προσωπική-επαγγελματική ανάπτυξη, η λήψη αποφάσεων και η διαδικασία αυτής.

2205, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (2015-2016)- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ

Στα πλαίσια του μαθήματος των βιωματικών δράσεων μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα μας αλλά και να τα ελέγχουμε όταν αυτό είναι απαραίτητο. Μάθαμε επίσης τρόπους να αποφεύγουμε τις συγκρούσεις βάζοντας τον εαυτό μας στη θέση του άλλου.

1805, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Κατά τη διάρκεια αυτής στης σχολικής χρονιάς, ασχοληθήκαμε με το θέμα "Επικοινωνώ, είμαι ο εαυτός μου". Τα θέματα τα οποία θίξαμε ήταν η επικοινωνία με τον εαυτό μας και τους συνανθρώπους μας. Στην αρχή της χρονιάς αυτοπαρουσιαστήκαμε στους συμμαθητές μας και οι γραμματείς κατέγραψαν τα πιο σημαντικά. Φτιάξαμε ένα πινακάκι για τον καθένα από εμάς και μας ζωγραφίσαμε τους συμμαθητές μας όπως τους βλέπουμε εμείς.

1805, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(2015-2016) – ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στή φετινή βιωματική δράση με τίτλο «Μουσική και διαφορετικότητα» μελετήσαμε και μάθαμε πολλά για τις κουλτούρες και τις παραδόσεις καθώς και για την τοπική μουσική αρκετών ηπείρων και χωρών. Περισσότερο μελετήσαμε για την Αφρική και μάθαμε αρκετά για αυτήν. Αρχικά μάθαμε πως η Αφρική είναι η γενέτειρα του κόσμου και πως ο πολιτισμός της είναι πλούσιος στην ιστορία αλλά και στον συμβολισμό.

1605, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2015-2016 – ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Στα πλαίσια του μαθήματος των βιωματικών δράσεων οι μαθητές και οι μαθήτριες της γ’ γυμνασίου με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Μαραθεύτη Μ. μελέτησαν την αρχαία ιστορία του Πειραιά. Ως στόχοι ετέθησαν η ομαδική εργασία, η μελέτη της ιστορίας της πόλης του Πειραιά, η συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από επιλεγμένη βιβλιογραφία, ο παραλληλισμός των δραστηριοτήτων του παρελθόντος και του παρόντος και η συνειδητοποίηση της αξίας των αρχαίων μνημείων.

605, 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2015-2016 – ΑΕΙΦΟΡΙΑ

Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων της γ’ γυμνασίου, ασχοληθήκαμε με το πρωτότυπο και καινούργιο για εμάς θέμα της αειφορίας γενικά και του αειφόρου σχολείου ειδικότερα. Στόχο της βιωματικής δράσης θέσαμε την γνωριμία καταρχάς με τον ευρύ όρο της αειφορίας αλλά συμπληρωματικά και με τη βιωματικότερη προσέγγιση του όρου μέσα στο σχολικό μας περιβάλλον και τις καθημερινές μας συνήθειες.

Go to Top